Pandemonium - Praha 2009 (fotky a reportáž od Alis)

Zhodnocení jedním slovem? SUPER!
Na koncert Pet Shop Boys v pražské Tesla aréně jsme vyrazily společně s Rikki. Pro mě to bylo již druhé "živé" setkání a přestože jsem neviděla úplně optimálně, byly jsme ve 4 řadě (posledně to byla 2) a před námi teď "zacláněli" tři asi tak dvoumetroví pořízkové:-(, tak mě velmi nadchly jak vybrané skladby a jejich zpracování, kulisy, projekce, kostýmy, tanečníci a hlavně Neil, který mi přišel vzhledově mladší než posledně :-*. Připadala jsem si jak ve snu když u "It´s a Sin", poslední písně z řádného programu, vylétly z postraních zásobníků stříbrné proužky a hvězdičky. To bylo táááák hezkýýýý :-) A to ještě přišly 4 přídavky a na úplný závěr nám při vánočním songu "It doesn't snow at christmas" zatancovaly vánoční stromečky a zasypaly nás bílé "vločky". Dole v kotli byla opravdu úžasná atmosféra a na Neilovi bylo vidět, že to také vnímá a oproti minulému koncertu nás velmi často chválil, jak jsme úžasné publikum. Také několikrát promluvil česky (pomocníkem mu byla A4 s českými slovy nalepená na zemi u mikrofonu). Nestalo se tedy jako posledně, že napoprvé poděkoval "Danke Schoen", ale hezky "Děkuji", "Dík", "Dobrý večer Praho" či "Dobrou noc Praho". Stejně ta slova znějí tak nějak zvláštně, když je pronáší cizinec:-)

Foťáky ano, ale fotit ne
Na koncert se sice mohly brát fotoaparáty (neprofesionální), ale jak se záhy ukázalo, fotit se s nimi nesmělo. Hlavně před námi byl "zuřivý" sekuriťák, který dokonce jednou vlezl do davu aby si to s daným fanouškem vyřídil osobně! Brzy tedy přední řady přestaly fotit a nebýt Rikki, která coby tajný agent využívala příhodných momentů, neměli bychom prakticky nic (a že by to byla škoda, když se na její skvělé fotky podívám!). Díky tomuto nečekanému zvratu se nám ta čtvrtá řada aspoň trochu vyplatila. Musím, ale také přiznat, že když jsem přestala fotit, měla jsem tak aspoň nerušený zážitek a po celou dobu jsem z Neila nespustila zrak. Opět jsem pěla ódu na moje silnější brýle, díky kterým jsem viděla zcela ostře a tak jsem si mohla vychutnávat veškeré detaily. Vystoupení, stejně jako před 3 roky, začalo s půlhodinovým zpožděním, ale teď před začátkem hrála příjemná elektronická taneční hudba, takže to ubíhalo docela dobře. Jenom mě mrzí, že jsem zase propásla trička. U našeho vchodu do arény prodávali jen CD a DVD, a já nevím proč, vůbec mě nenapadlo zkusit i jiné vchody zda tam nejsou i jiné stánky. Ale jak jsme se pak dozvěděly od mon, mikina stála 1.500,-, takže si nejsem jistá, zda bych třeba triko za 600,- (nebo kolik stálo), kupovala 8-o. Navíc, ta trička co jsou v nabídce na ofic. stránkách skupiny se mi moc nelíbí. I když, na Neilovi vypadalo dost dobře :-) Tak uvidíme příště.

Tentokrát nám ujeli
Po akci Petšopáci odjeli už po půl hodině, což je tedy hodně brzy (asi výjimečně spěchali), protože se ani u fanoušků nezastavili. Viděly jsme to auto, opět černá limuzína, ale to jsme si ještě nebyly jisté, protože jeden fanoušek hlásil, že tam byli, ale další zřejmě nevěřili, či je neviděli a tak jsme taky doufaly a čekaly, čekaly, mrzly a nakonec jsme se potkaly s mon, povídaly a přitom sledovaly opilý výkvět pražské smetánky, která na parkovišti pařila na Helenu Vondráčkovou a Michala Davida. Zjistily jsme, že se vlastně známe přes můj web o Neilovi, takže hned bylo další téma k rozhovoru :-), nadále jsme čekaly a nakonec jsme poznaly i Toma ze stránek V hloubi noci, který taky coby skalní příznivec vydržel takhle pozdě;-)

A taková tečka na závěr: Koncert jsem odskákala chřipkou, ze které se kurýruju ještě teď, druhý týden po akci :-o Ale ničeho nelituju, jela bych hned znova! Tenhle koncert byl naprosto skvělý!

Všechny fotky v této galerii pro vás pořídila Alis. Proto je, prosím, nepoužívejte na jiných stránkách bez mého vědomí. Děkuji!
All these photos are from Alis, so please don´t use it on other pages without my permission. Thank you!